2010年11月15日 星期一

新成長的煩惱 Lizzie McGuire (1)



                                         Lizzie McGuire
Starring Hilary Duff as Lizzie McGuire, Hallie Todd as Jo McGuire, Robert Carradine as Sam McGuire Jake Thomas as Matt McGuire, Lalaine as Miranda and Adam Lamberg as Gordo. Welcome to a world where best friends rule and little brothers think they do. Here's where you can experience the crazy adve
ntures of three friends (and one animated girl) as they duck the punches of middle school life.
What's Lizzie thinking? For the most direct answer, just ask her brassy, animated counterpart in this totally original Disney Channel comedy series mixing live-action and animation. In the world of 13-year-old Lizzie McGuire, every day is a popularity contest, every class is a crisis, and her Mom wants to know about every bit of it. Aside from being the focal point of her parents' good intentions, Lizzie hangs with her two best friends, Miranda and Gordo, and somehow manages to deal with her pesky little brother, Matt. While charting her course through an alternately awesome and awkward adolescence ? events, flashbacks and details are shown in a variety of images - including 16mm film, high-8 video and digital stills. And, no matter what's happening, count on animated Lizzie to give the real, unrestrained and often hysterical scoop on the emotions that her flesh-and-blood self feels all too well.
© Disney

新成長的煩惱 Lizzie McGuire,譯《利齊·邁奎爾》或《麗茲·麥戈瑞》),是一部流行的美國兒童電視劇,於2001年2004年迪士尼頻道播出。

【莉琪的異想世界】
Lizzie McGuire
第一集作業


【莉琪的異想世界】


1.      怎麼可能
2.      我是指,沒有會更膚淺、低賤、鄙陋
3.      我希望我可做到
4.      嘗試
5.      你想要讓你自己在(swh)前丟臉
6.      A: 如果你問我的話
   B: 我不會問你的
7.      我不幹了
    投標槍
8.      我們事先就一個想法
9.      我們愚弄了你
10.  有時我們把事情搞砸
11.  我們會在這過程中,解決所有難題
12.  他們總是很傲慢
13.  你不是那種傲慢的人
14.  這沒什麼大不了
15.  我只不過把我的社交圈範圍變小
 我不過要永遠成為沒社交圈的無名小卒
16.  我的生活也過的不錯
17.  這是相對的
18.  這是不容否認兩者之間的相似處
19.  便秘
20.  我要去樓上
21.  怪胎()
22.  你很大方,又有同情心
23.  我來看看
24.  激勵的話
25.  母女之間對話內容
26.  她說這些並沒有什麼不好
27.  不是我已經聽到她說了N
28.  這讓全部的事情變得更加糟糕
29.  她的確是這樣
30.  她被管教的很好
31.  避免做過度的破壞
32.  某人在內衣裡放襯墊
33.  電腦又當機了
34.  班上名單
35.  這即時通訊息已流傳到(全校/全公司)都知道
36.  我完了,某人一定會宰了我
37.  你要為你的做為付出代價
38.  某人替我頂罪
39.  我是個什麼東西?膽小鬼?
40.  人處理爭執很拿手
41.  抱歉仍不夠
42.  A : 我們走著瞧
 B : 我等著看
43.  你對人//物過敏
44.  你臉腫得像球
45.  與某人單挑
46.  我過著有罪惡感的生活
47.  做骯髒的事成本低
48.  你是個懦夫/膽小鬼
49.  我得了胃潰瘍
50.  這是個大問題
51.  綿羊也會踩出一條新路 = 再糟也會有一線生機
52.  你指甲修的很好看
53.  我要給你好看
54.  向人//物道別
55.  什麼風把你吹來? = 有何貴幹?
56.  說吧
57.  讓某人因你的過失而承擔罪責
58.  倒車時把我爸的車撞到人//
59.  我沒閒時間(我沒空)
60.  怪胎
61.  我對你已經很客氣了
62.  你怎麼搞的
63.  他根本就不敢對我怎麼樣
64.  你完全不用辯解(別找藉口)
65.  你真惡劣
66.  這真是糟糕
67.  某人吃了自己的鼻屎
68.  生活一樣繼續(日子照過)

沒有留言:

張貼留言